2018. június 23., szombat

Levendula képkeretben

Az ötlet onnan jött,hogy rendet akartam rakni a konyhaszigeten.A kezembe lévő levendula csokrot pont egy keretre dobtam rá amikor a kisebbik inni kért.Már láttam is milyen jól mutatna együtt és hamar elkészíthető.Eszembe is jutott a húsvéti baris kép ( itt olvashatsz róla)és tudtam van még egy olyan keretem is hozzá,így neki is láttam.



Hozzávalók:

  • bármilyen képkeret
  • zsákvászon vagy valamilyen maradék anyag
  • levendula
  • szalag,madzag
  • ragasztó
  • olló
  • kartonpapír

A képkeretet szétszedjük,majd a hátulját sablonként használva az anyagból kivágjuk a keretnek
megfelelő méretet.


Ha kivágtuk kötünk egy pici levendula csokrot az anyag és a keret nagyságához.


Beletesszük próbaként a keretbe,majd a szalag helyét feljelöljük.


Egy kisolló segítségével kivágjuk,majd belefűzzük a szalagot.Én ehhez egy természetes anyagú
papírszalagot használtam.


Ezután,hogy legyen egy kis tartása és ne keret hátuljára rögzítsem az anyagot kartonból
(vagyis egy kicsit merevebb papírból ami a kezembe került) vágtam ki az anyagnak megfelelő méretet és hátulról az anyagra ragasztottam.


Beletettem a keretbe az anyagot és rá a levendulát,majd megkötöttem.


Ha így túl vastag a szalag vagy nem lehet belőle szép masnit kötni,akkor a csomó felet el kell vágni és külön kötni egy szép masnit amit a csomó fölé ragasztunk.


Én is külön tettem.


Ez a kis papír lassan a védjegyemmé válik annyira szeretem és sokrétűen használható.
Egy filctollal ráírtam a szöveget,majd alul beragasztóztam és
egyszerűen csak belenyomtam a morzsolt levendulába.


Felragasztottam a keretre miután pici madzagot kötöttem rá.Alulra még került egy pici "száraz virág"
füvet imitálva,de elhagyható.


Ezzel kész is vagyunk.Igazi nyári kép illattal.
Készítsd el ajándékba.



Ha tetszett látogass el facebook oldalamra,ahol több képet és bejegyzést találsz.
Vagy kövess az instagramon
Köszönöm,hogy benéztél!
Mester-mű

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése