2018. június 12., kedd

Levendula tölcsér


Elkezdődött a levendula szezon.Pár pillanat alatt papírtölcsérbe tehetitek.
A lehetőségek száma végtelen.Színes papírok,szalagok,díszek,gyöngyök bármi kerülhet rá.
Én most egy olcsó natúr változatot mutatok.


Hozzávalók:

  • Levendula
  • csomagolópapír (vagy válassz színes papírt,színezőt,régi könyv lapját,kottapapírt)
  • tortacsipke (el is hagyható)
  • kötöző madzag vagy szalag

A papírt négyzet alakúra vágjuk,majd a képen látható módon feltekerjük.Ahol az ujjam van ott végig ragasztjuk. pl kétoldalú ragasztóval.Nekem az nem volt itthon így papírragasztót használtam.
Így a tölcsér hátulja magasabb lesz ami szépen fogja a levendulát.
Lehet máshogy tekerni,vagy akár a tetejét levágni egy hullámos ollóval.


Ezután ráragasztjuk a tortapapírt,vagy tekerünk rá régi könyvlapot,kottát stb.
A levendula szárát méretre igazítjuk.


Majd a tölcsérbe tesszük.Én tettem hozzá ezt a "fűfélét"
de anélkül is tökéletes.
Mehet rá a madzag körbetekerve egy masnival megkötve.


Nekem nagyon tetszik besárgult könyvlappal.Mindegy,hogy szöveg vagy kép.


Tehettek bele egy macaront.Nagyon szép együtt.


Vagy egy lézer vágott címkét.


Használj fakockát.Nekem nagy kedvencem.


 Tegyél rá egy papír címkét és írj rá valamit.


Nos? Te kinek adnád? Óvó néni,tanár néni,anyukád,barátnőd,fodrászod,a nagyinak?
Mindenki örülni fog neki ebben biztos vagyok.


Jó munkát hozzá.


Ha tetszett látogass el facebook oldalamra,ahol több képet és bejegyzést találsz.
Kövess az instagramon.

Köszönöm!

 Mester-mű

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése