2018. március 26., hétfő

Nyuszis papírzacskók

Imádnivaló nyuszis zacskók a locsolóknak vagy oviba a gyerekeknek.
Gyorsan elkészíthető,nem igényel kézügyességet.Aki nem szeretné ezt a pár vonalat se megrajzolni elkészítik hátulról,mert úgy is tökéletes.



Az ötletet a Pinteresten láttam.Nekem nagyon tetszett,így a fiúknak el is készítettem.

Amire szükséged lesz:

  • papírzacskó (ebből a talpas jobb mint ez az élére hajtott,mert az megáll az alján.Szép barna színben is kapható.)
  • olló
  • filctoll
  • kötöző,raffia vagy szalag
  • rózsaszín festék,filc,vagy ceruza


Sokat erről írni sem kell annyira egyszerű.Egy ollóval kivágjátok a zacskót.
Ha csak olyan zacskótok van mint nekem,akkor először vízszintesen a tetejét,hogy egyforma legyen és utána a füleket.Előre megrajzolhatjátok,de én csak összefogtam és vágtam.


Mehet bele az ajándék,majd egy madzaggal,színes szalaggal összekötjük a tetejét.
Egy nagyszemű barkából farkincát ragasztottam,de lehet rá bojtot,vattapamacsot stb.
Végül egy barkaágat tettem a masni mellé.


Annyira megtetszett gondoltam akkor lesz szemből is a fiúknak,mert biztos tetszeni fog nekik amikor a kertbe keresik a tojásokat és egy kis nyuszika is lapul majd a fűben.
Filctollal arcocskát rajzoltam,majd az ujjamat rózsaszín festékbe mártva,végighúztam a fülükön és a pofijukon,hogy pirospozsgás legyen.
Kaptak raffia szalagot és kész is voltak.



Ha tetszett látogass el facebook oldalamra,ahol több képet és bejegyzést találsz. 
Követhetsz már az instagram oldalamon is.
Mester-mű

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése