2018. március 20., kedd

Barkából bárány

Simogatni való pihe-puha barika

Egy darab kartonból és barkából ilyen kis simogatni való bárányt lehet készíteni,vagy akár egy kis nyuszit.Nekem annyira megtetszett,hogy még keretbe is foglaltam.
A kisfiamnak vágtam ki az alapot,de aztán én tovább folytattam.
Szerintem bűbájos 😊
Írom is,hogy készült:




Szükség lesz egy kartonra,bármilyen dobozból kivágva tökéletes.(Nekem ez a famintás akadt a kezembe),ollóra,ragasztóra és barka szemekre.Kisebb és nagyobb szemeket válogattam,hogy ne legyen olyan tökéletes.A nagyobb például a farkincája,a kisebbek pedig a "haja",a testén pedig vegyesen.


Ezután egy papírra rajzoltam egy bárányt.Ha szabad kézzel nem megy akkor az interneten találtok sokfélét..Tegyétek a papírt a monitorra és finoman rajzoljátok körbe.Ha van nyomtató csak ki kell nyomtatni. Én két barit szerettem volna aminek középére madzagot teszünk,hogy két oldala legyen.Persze nem ez lett...
Szóval csak átrajzoljátok,kivágjátok,majd sorban ráragasztjátok a barkaszemeket.
Ezt elfelejtettem fényképezni,mert annyira elragadott a lendület amikor a gyerek otthagyta :)
A festék és az antik paszta pedig azért kellett,mert nagyon megtetszett bárány és pont az arcán futott végig egy csík,amit nem hagyhattam.
Ez elhagyható,de pillanatok alatt megvan.


Itt látszik a különbség a papír és a festett bari között.Csak picit meghúzkodtam rajta a festéket,megrajzoltam filctollal a fülét,pofiját és "koszoltam" az antikolóval. A patákat én festettem,de filccel tökéletes.


Kész is lett volna a bárány egy pici halvány rózsaszínnel az arcán,de úgy döntöttem keretbe teszem,ha már a fiúkat leköti a mese és ennyire tetszik mindenkinek.


Elővettem a lomisból egy régi keretet.A színén még pasztával és waxal mélyítettem.
A közepére egy régi papírt vágtam,amit szintén meghúzkodtam egy picit a antik pasztával.


Belepróbáltam a barit és ép belefért ezért úgy gondoltam,hogy jobb ha picit kiemelkedik térbe.Ezért még  pár kartont ragasztottam a hátuljára.A képről is amit találtunk abból van.


Ez pedig azért kellett,hogy mögé férjen a művirág levele és a bárány feje ne lapuljon annyira a papírhoz,így a füle a kerettel egy vonalba került.Alulra pedig szintén a művirág igen ronda leveleit vágtam össze fűnek és itt végre jól is mutat.


A végén azért  kapott a bundája is egy kis pasztát,hogy koszosabb legyen.Amikor simogattam akkor ugrott be a merinó gyapjú.
Az pedig egyszerű.Egy teljesen sima címkére ragasztottam egy matricát amit valamelyik régi tojásfestékhez,vagy újsághoz adtak,majd filccel megírtam.Ezt a módszert egyébként ajándék csomagolásnál is sűrűn használom.


A végeredmény pedig ilyen lett:




Ha tetszett látogass el facebook oldalamra,ahol több képet és bejegyzést találsz.
Vagy nézz be Instagram oldalamra.

Mester-mű








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése