2018. március 4., vasárnap

Tollból koszorú 2.


Ez a koszorú most szürke-fehér tollakból készült.Az előző írásomban megtaláljátok,hogy készült az alap ha ide kattintotok:Tollból koszorú
Most csak egy másik variációt mutatok.





Fogtam egy lézervágott tyúkot,majd lefestettem a tollak színeivel és meg is fröcsköltem picit.



Ezt viszont még így túl mattnak éreztem.Nem illett a tojáshoz,ezért finom vonalas repesztővel repesztettem.Tudjátok először felkenitek az első fázist,majd miután átlátszóra száradt,mehet rá a második fázis.Ennek viszont kell pihennie,hogy megjelenjenek a repedések.Miután egy éjszakát száradt fehér waxot használtam a repedések kiemelésére.,majd fényes oldószeres lakkal zártam.


Ilyen lett.A fotózás nem a legjobb.

Ezután kiégethető,kifőzhető gyurmából készítettem két tojást a pipinek.
Apuka nem pont erre gondolt amikor azt mondtam tojást főzök.


Ezeket a tojásokat ezüst filccel díszítettem a koszorún lévő tojásokat utánozva.



Ha tetszett látogass el facebook oldalamra,ahol több képet és bejegyzést találsz. Mester-mű

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése