2018. március 24., szombat

Répa madzagból


Ez is csak újrahasznosítás,ha úgy nézzük.Nekem nagyon tetszik.Húsvét után a nyuszis címke lekerül róla és valószínű egy kiszuperált gereblyéről fog lógni,de ne szaladjunk előre.Leírom,hogy készült.




Szükségetek lesz művirág zöldjére,madzagra,újságra és ragasztóra.
Itt fel lehet használni az élénk zöldeket amik egyébként borzasztó rondák a selyemvirágokhoz képest,de itt jól mutatnak.


A zöldet összeragasztjátok.Én papírszalaggal tekertem körbe.Az újságot feltekeritek szorosan.Lehet gyűrni és hajtogatni majd úgy tekerni.A lényeg,hogy felfelé vastagodjon.Nem kell szép szabályos,mert a répa sem az.A közepébe ragasztottam a zöldet.


Ezután elkezdtem körbe tekerve ráragasztani a madzagot.teljesen mindegy hogy lentről vagy fentről kezdjük.Ami kézre esik.Az egyik répán kipróbáltam,hogy papírszalaggal rögzítem,mert nem akarta azt a formát amit én.Ez abból a szempontból jó,ha nem ragasztópisztolyt használtok,hogy a papír nem szívja el a ragasztót és nem ázik el tőle.


Körbetekerve akár kész is vagyunk.


Viszont a répa piros.Ezért festettük.Érdekes módon ehhez a hobbijaim elől menekülő kisfiam magától csatlakozott.Festeni akarta én pedig örültem neki.A végén alig kellett valamit javítani.


Piros és narancssárga akrilt használtunk hozzá keverve,kicsit foltosan.Ahogy a madzag "szöszösödött"még élethűbben nézett ki.



Itt már annyira tetszett,hogy kellett belőle fehérrépa.Ehhez más zöldet választottam.
Valami hiányzott...túl tiszta volt így kapott egy kis koszt.
Mégis csak a földből húztuk ki. Egy pici antik paszta ,barna wax tökéletes,de ha nincs a barna festék is tökéletes.



Mindegyik kapott egy kis pasztát és máris sokkal élethűbb lett.


Vágtam zsákvászonból egy csíkot.Pár szálat lebontottam mindkét végéről,hogy rusztikusabb legyen.Ezzel átkötöttem a répákat egy masnival.(Teljesen mindegy milyen maradék anyaggal kötitek át,lehet akár kockás szalag is.)
Majd fogtam egy sima papír címkét és egy nyuszit transzferáltam rá.Ezt lehet kézzel írni,lehet matricázni,mint a báránynál tettem,de nem is muszáj oda.
Ezzel kész is volt.





Ha tetszett látogass el facebook oldalamra,ahol több képet és bejegyzést találsz.
Vagy kövesd az instagram oldalam.

 Mester-mű

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése