2017. szeptember 1., péntek

Papírtörlő tartó megújulása

Ezt sem bírtam tovább nézni,így kapott egy kis festéket.Ehhez is a Lignocolor festékét használtam.Nagyon könnyű vele dolgozni és annyira szeretem ezt az olive színt,hogy minden apróságot is lefestek vele.A bortartó is áldozatul esett már és a Mama varrógépe.Majd azokról is hozom a képet.

Ez volt a kiinduló állapot:


Először is letöröltem,hogy por és zsírmentes legyen ez nagyon fontos.Én minimálisan is mindig csiszolok,úgy jobban tapad a festék.Tehát zsírtalanítás,csiszolás és ismét portalanítás.Aztán lefestettem Tabarnas színével.Ez egy gyönyörű sötétbarna árnyalat.Ez fog majd előbukkani koptatás után.


 Nem alapoztam,két réteg kellett a lakkos felület miatt.
Amikor ez megszáradt ráfestettem a a zöldet,az olive színt.Ez a szín csodás fehér waxal,natúron és antikolva is.Hova mi illik.
(Esetleg a zöld festése előtt itt-ott ahol koptatni szeretnétek kenjétek be gyertyával.Ahol a gyertyát meghúzzátok ott a zöld színt könnyebb úgy finoman csiszolni,hogy tényleg a barna réteg fog előbukkani,mert a viaszra nem tapad úgy a festék.Tehát nem kapjátok le egyből a lakkig a rétegeket.)
Amikor megszárad jön a csiszolás,csak nagyon finom szemcséjűt válasszatok.
Túlzásba nem kell vinni és lehetőleg ott koptassatok ahol tényleg az életben is kopna.Az éleken,ahol fogjuk stb.



Zártam  ligno waxal,amitől még szebb lett a színe és pihe-puha bársonyos a felülete.Mellesleg védi is.
Visszacsavartam és kész is.






Ha tetszett látogass el facebook oldalamra,ahol több képet és bejegyzést találsz. Mester-mű

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése