2017. október 20., péntek

Faláda festése

Megkért engem a barátnőm fessem le neki ezt a ládát,mert a fotózáshoz majd jó lesz dekornak.
Mivel gyerek szülinapi fotózásnál lesz betéve,így a kérés csak annyi volt rózsaszín és kék legyen, majd úgy fordítja amelyik szükséges.
Szerencsére ők jól fotóznak,de azért gyorsan megpróbáltam én is nektek lefotózni és leírni a készítését.

Ilyen lett:

Ilyen volt:


 L
Lefestettem a ládát feketére,mert ha koptatom akkor ez a sötét alap jön vissza,másrészt egységesen eltakarta a feliratokat,mint egy alapozó.A belsejét csak pácoltam,majd a ládán lévő színekkel kicsit megfröcsköltem.


 Ezután a felét kékre a másik felét rózsaszínre festettem.A végén még meghúzkodtam fehér szárazecsettel,majd koptattam és szintén megfröcsköltem,Így egy kicsit régebbi hatást értem el.


 
                                                          

 Ha tetszett látogass el facebook oldalamra,ahol több képet és bejegyzést találsz. Mester-mű

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése